Многія, хто прыходзіў у фірменныя магазіны Пастаўскага малочнага завода, звярталі ўвагу на прадукцыю ў пластыкавай і пюр-пак-упакоўцы з аранжавымі наклейкамі з тэкстам "Соблюдать правила безопасности — это легко!" і значком Міністэрства па надзвычайных сітуацыях. На прылаўках яна з'явілася ўжо ў другі раз. Упершыню паступіла ў малочныя магазіны горада 14 лістапада.
— Ідэя размясціць на прадукцыі нашага прадпрыемства сваю сацыяльную рэкламу належыць раённаму аддзелу па надзвычайных сітуацыях, — расказвала спецыяліст па маркетынгу малаказавода Наталля Гушча. — РАНС прапанаваў эскіз рэкламы, а мы адобрылі яго, надрукавалі тысячу этыкетак, якія ўручную наклеілі ў першую чаргу на малако, кефір, смятану лінейкі "Легко", а таксама на іншую прадукцыю завода ў пюр-паку.
Непасрэдны ўдзел у акцыі прынялі і самі ратаўнікі. У магазіне "Малочны рай" па вуліцы Юбілейнай яны ўручалі кожнаму, хто набываў тавар з наклейкамі, спецыяльныя брашуры, дзіцячую тэматычную літаратуру і размалёўкі.
— Фарміраванне культуры бяспекі ў насельніцтва раёна — важны аспект нашай работы, — гаварыў начальнік райаддзела па надзвычайных сітуацыях Аляксей Кісель, які знаходзіўся ў магазіне. — Мы рэгулярна выступаем у працоўных калектывах, перад школьнікамі і выхаванцамі дзіцячых садоў. Яшчэ адным крокам у гэтым напрамку з'яўляецца размяшчэнне нашай сацыяльнай рэкламы на таварах народнага спажывання. Спадзяюся, што інфармацыя на малочных прадуктах, якія купляюць усе, лішні раз нагадае грамадзянам пра неабходнасць выконваць элементарныя правілы бяспекі.
Алена ШАПАВАЛАВА, газета «Пастаўскі край»
Фота аўтара